DAGLIG LEDER / HMS RÅDGIVER
Sør-Varanger Bedriftshelsetjeneste ble etablert i 1987 og er en godkjent bedriftshelsetjeneste som bistår både private og offentlige virsksomheter/bedrifter i deres systematiske helse-, miljø- og sikkerhetsarbeid. Vi har engasjerte medarbeidere med tverrfaglig kompetanse. Som godkjent bedriftshelsetjeneste skal vi dekke fagområdene arbeidsmedisin, ergonomi, yrkeshygiene samt psykososialt og organisatorisk arbeidsmiljø. Fra juni 2020 vil vi ha ledig stilling som daglig leder/HMS rådgiver, og vi ønsker en overlappingsperiode.
Arbeidsoppgaver
Vi søker ny leder til Sør-Varanger Bedriftshelsetjeneste SA. Som leder har du ansvar for virksomhetens drift og utvikling. Hos oss får du en spennende jobb der både lederoppgaver og faglige oppgaver i bedriftshelsetjenesten inngår. Vi søker etter en person som er utviklingsorientert og tar hånd om salgsprosesser, anbud og tilbud.
Kvalifikasjoner og personlige egenskaper
Vi kan tilby
Ved ansettelse vil det bli lagt vekt på utdanning, erfaring og personlig egnethet. Det er ønskelig at du har ledelseserfaring. Det er en fordel at du har erfaring fra bedriftshelsetjeneste, men det er ikke et krav.
Du må disponere egen bil, da jobben innebærer en del reising til våre medlemmer/kunder.
Søknad med CV og 2 oppgitte referanser sendes: firmapost@svbht.no
Søknadsfrist: 15. desember 2019
For nærmere opplysninger, ta kontakt med daglig leder Tove Karin Andersen, tlf: 78977900/ 94168979
Sør-Varanger Bedriftshelsetjeneste ble etablert i 1987 og er en godkjent bedriftshelsetjeneste som bistår både private og offentlige virsksomheter/bedrifter i deres systematiske helse-, miljø- og sikkerhetsarbeid. Vi har engasjerte medarbeidere med tverrfaglig kompetanse. Som godkjent bedriftshelsetjeneste skal vi dekke fagområdene arbeidsmedisin, ergonomi, yrkeshygiene samt psykososialt og organisatorisk arbeidsmiljø. Fra juni 2020 vil vi ha ledig stilling som daglig leder/HMS rådgiver, og vi ønsker en overlappingsperiode.
Arbeidsoppgaver
Vi søker ny leder til Sør-Varanger Bedriftshelsetjeneste SA. Som leder har du ansvar for virksomhetens drift og utvikling. Hos oss får du en spennende jobb der både lederoppgaver og faglige oppgaver i bedriftshelsetjenesten inngår. Vi søker etter en person som er utviklingsorientert og tar hånd om salgsprosesser, anbud og tilbud.
Kvalifikasjoner og personlige egenskaper
- Har høyere utdanning innenfor relevante fagområder for bedriftshelsetjenesten, slik som tekniske fag, helsefag, veiledning eller endringsledelse. Arbeidserfaring kan kompensere for høyere utdanning Er strukturert, selvstendig og fleksibel
- Liker å jobbe i team og forstår verdien av tverrfaglig samarbeid
- Har god økonomisk forståelse og styring
- Har gode datakunnskaper
- Har god skriftlig og muntlig formidlingsevne
- Har evne til å etablere gode relasjoner internt og med våre medlemsbedrifter /kunder
Vi kan tilby
- Fast stilling
- Varierte arbeidsoppgaver, opplæring/kurs vil bli gitt
- Et tverrfaglig og godt arbeidsmiljø
- Engasjerte medarbeidere
- Gode muligheter for faglig utvikling
- Lønn etter avtale
Ved ansettelse vil det bli lagt vekt på utdanning, erfaring og personlig egnethet. Det er ønskelig at du har ledelseserfaring. Det er en fordel at du har erfaring fra bedriftshelsetjeneste, men det er ikke et krav.
Du må disponere egen bil, da jobben innebærer en del reising til våre medlemmer/kunder.
Søknad med CV og 2 oppgitte referanser sendes: firmapost@svbht.no
Søknadsfrist: 15. desember 2019
For nærmere opplysninger, ta kontakt med daglig leder Tove Karin Andersen, tlf: 78977900/ 94168979